مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-27اجتماعي

ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می شود


بهرام سرمست در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های هشت گانه استان، ضمن تبریک روز میلاد امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، اتخاذ تصمیمات مناسب در زمینه کنترل ورودی های فرعی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بر اساس اولویت بندی صورت گرفته نیروی انتظامی این مبادی را نیز پوشش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تعامل نیروهای انتظامی و امدادی استان در اجرایی کردن این طرح، نشان از جدیت و عزم راسخ استان در شکستن زنجیره شیوع کرونا در قم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با تاکید برآمادگی نقاهتگاه یاوران حضرت مهدی(عج) برای نگهداری از افراد مشکوک گفت: در کنار اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، این مرکز برای نگهداری و ارائه خدمات بهداشتی مناسب به همشهریان عزیز که در بازگشت به قم و در آزمایش غربالگری مشکوک به بیماری کرونا باشند، آمادگی کامل دارد.

سرمست با بیان جدیت و اهتمام مدیریت استان در پیشگیری از بروز موج دوم ویروس کرونا در قم، گفت: خوشبختانه مردم همکاری بسیار خوبی در زمینه قرنطینه خانگی دارند و لازم است به افرادی که نسبت به این موضوع مهم کوتاهی می کنند، برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسب ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم بازگشت همشهریان به قم و ارجاع افراد غیربومی به شهرهای خود گفت: تیمی کامل از کارکنان ثبت احوال، هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می شود

ورودی های قم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل می شود